למה חשוב לקבל תעודה גמולוגית ברכישת תכשיטי יהלומים?

מאמר על תעודה גמולוגית והצורך בתכשיט יהלומים

מתכוננים לרכישת תכשיטים משובצי יהלומים לאירוסין, בתור מתנה מרגשת וחד פעמית, או אפילו לעצמכם? זכרו שכל יהלום צריך להגיע עם תעודה גמולוגית רשמית, אשר מאשרת מעל כל צל של ספק שמדובר ביהלום מקורי ויקר ערך. למה התעודה הזו כל כך חשובה, ומה עלול לקרות אם תוותרו עליה? כל הפרטים בכתבה הבאה.

    תוכן עניינים

  1. יהלום אמיתי ולא מזויף
  2. למכור את היהלום בערך מלא
  3. לעשות ביטוח על התכשיטים
  4. תעודה הוכחת בעלות
  5. למה כדאי לרכוש תכשיטי יהלום בג'מס אונליין?\

להיות בטוחים שהיהלומים שלכם אמיתיים במאה אחוז

עבור אלו מכם שעדיין לא בטוחים מה זה תעודה גמולוגית, נסביר בקצרה: זוהי תעודה אשר ניתנת על ידי גמולוג מוסמך ומצורפת לתכשיט שקניתם, ומאשרת את העובדה שהיהלום שקניתם הוא אמיתי לחלוטין, בתוספת פרטים ומאפיינים נוספים (כמו לדוגמה כמה קראט). את התעודה מקבלים כבר עם רכישת התכשיט.

מי מספק את התעודה הגמולוגית?

כל בית עסק המוכר אבני חן ויהלומים צריך לתת תעודה גמולוגית, ולא - ללקוחות לא תהיה כל סיבה להאמין שהמוצר הוא מקורי ואיכותי. אין כל מחלוקת על העובדה שזהו מסמך שכל מי שרוכש תכשיטי יהלום חייב להחזיק. עם זאת, שימו לב שקיימים מספר סוגי תעודות גמולוגיות בשוק.

למכור את היהלום בערך מלא

ערכו של יהלום אמיתי הוא גבוה מאוד. לכן, פעמים רבות אנשים אשר מחזיקים בתכשיט כזה, בוחרים להתייחס אליו כהשקעה לכל דבר ועניין, ולמכור אותו בחלוף השנים. תעודה גמולוגית מקורית, אשר מעידה על כל המאפיינים החשובים של התכשיט שלכם, יכולה לסייע לכם למכור אותו מהר יותר ובמחיר טוב יותר. לכן זהו מסמך כל כך חשוב ובעל ערך.

לעשות ביטוח על התכשיטים

קבלת תעודה גמולוגית מקורית תעזור לכם לעשות ביטוח על התכשיטים, שיגן עליכם ממצב עגום של אבדן או גניבה. דבר זה מומלץ בעיקר במקרה של עגילים, טבעות ושאר סוגי תכשיטים אשר נוטים ללכת לאיבוד, ליפול או להישמט מהיד, ובעיקר לטבעות אירוסין אשר יש להן גם ערך סנטימנטלי.

איך לעשות ביטוח לתכשיטי יהלום אמיתיים על סמך התעודה?

כאשר אתם מקבלים תעודה גמולוגית חתומה, אתם יכולים להציג אותה בפני חברת הביטוח כך שהיא תהווה הוכחה לכך שהטבעת עבורה אתם רוצים לרכוש את הפוליסה היא טבעת יהלום אמיתי ולא זיוף. לכן חשוב לדרוש את קבלתה של התעודה כבר במעמד הרכישה של התכשיט החדש.

תעודה הוכחת בעלות

אם אתם רוצים שתוכלו להוכיח מעל לכל צל של ספק שאתם הבעלים האמיתיים של התכשיט יקר הערך, תעודה גמולוגית היא דרך מצויינת לוודא את זה. לכן, תעודה זו יכולה לעזור לכם גם במקרים של גניבה, ביטוח או מכירה של התכשיט - בין אם מדובר בצמידים, טבעות או כל דבר אחר. ללא הצגת התעודה, חברת הביטוח לא תוכל לדעת בביטחון מהו הערך של הפריט, ולכן גם יהיה קשה מאוד לבטח אותו.

בשורה התחתונה - זהו מסמך שפשוט יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כאב ראש ותסכול, אז כדאי שתדאגו לקבל אותו.

למה כדאי לרכוש תכשיטי יהלום בג'מס אונליין?

אצלנו בג'מס אונליין אתם מקבלים תעודה גמולוגית עבור כל תכשיט שמשקל היהלום שווה או מעל 0.30 קראט. רוב התכשיטנים שלנו מספקים תעודת יהלום או תעודת תכשיט גם עבור משקלים נמוכים יותר. יהלומים הם המומחיות שלנו, ואנחנו מביאים הרבה ניסיון, אהבה ומקצועיות אל עולם התכשיטים. אנחנו שמחים ללוות אלפי לקוחות מרוצים, שבחרו לרכוש אצלנו מתנות ליקיריהם. הצטרפו עוד היום לקהל הלקוחות הרחב שלנו, ותיהנו משירות מצויין ומקצועיות בלתי מתפשרת. ניתן לבצע הזמנות דרך האתר או דרך הטלפון <עמוד יצירת קשר

* תמונת קאבר המאמר הינה בבעלות Adobe והשימוש בה נעשה בהתאם לאישור האתר בתקנון "לינק"

מאמרים נוספים

שיתוף:
מס' מדרגים: 2  ממוצע: 5