איך לבחור טבעת אירוסין?

טבעת-אירוסין-זהב-לבן-יהלומים-אבני-חן

רוצים לדעת איך לבחור טבעת אירוסין? במאמר הבא תמצאו את כל מה שאתם צריכים שיהיה לכם בראש לקראת הבחירה החשובה ביותר שתעשו לקראת היום הגדול ביותר בחייכם: אופן הבחירה, סוג הטבעת, סוג האבן ועוד. אספנו עבורכם את כל המידע, נשאר רק לקרוא ולשמור! רק בשמחות! 🙂

    תוכן עניינים

  1. איך לבחור טבעת אירוסין לפי הטעם של בת הזוג?
  2. בחירת טבעת אירוסין לפי סוג האבן
  3. טבעת אירוסין מרשימה - הבחירה הנכונה לרגע המרגש
  4. איך לבחור טבעת אירוסין - הטיפ הסודי
  5. בחירת חומר הגלם של הטבעת
  6. אנחנו נלווה אתכם לבחירה הנכונה!

איך לבחור טבעת אירוסין לפי הטעם של בת הזוג?

כשבאים לבחור טבעת אירוסין, מומלץ להגיע עם בני הזוג, כדי לוודא שהטבעת שבחרתם קולעת לטעם של שניכם.
אך מה עושים אם אתה רוצה להפתיע, ולקנות טבעת אירוסין בלי ידיעת בת זוגתך? איך יודעים איזו טבעת
 לבחור מתוך כל מגוון טבעות אירוסין?

המפתח הוא להתחשב בטעם שלה, ובסגנון הכללי, אם לדוגמא, רוב התכשיטים שיש לה הם מזהב לבן, אז כדאי ללכת על אותו קו.
בנוסף, יש לזכור כי טבעת אירוסין צריכה להיות מתאימה לכל מראה שיש לה בארון - החל מבגדים יומיומיים, דרך בגדי ערב ואפילו בגדי ספורט.

בחירת טבעת אירוסין לפי סוג האבן

בחירת האבן של טבעת הנישואין היא משימה חשובה בפני עצמה. אחד הפרמטרים החשובים שיש לקחת בחשבון הוא סוג החיתוך של האבן. אופי החיתוך משפיע מאוד על המראה הסופי. מדובר בשינוי עדין, עבודה אשר דורשת דיוק יוצא מן הכלל.

סוגי האבנים שתוכלו למצוא באתר זה הינם מגוונים מאוד. בין אם אתם אוהבים רובי, ספיר, או כל אבן חן אחרת - תוכלו למצוא אותה כאן בסוגי חיתוכים וסגנונות שונים.

השילוב המתקבל בין בחירה נכונה של סוג האבן וצורת החיתוך, יוצר בסופו של דבר מראה רומנטי שלא ניתן לעמוד לפניו, כך שאתה יכול להיות בטוח שבהצעת הנישואין, ברגע האמת - היא תגיד לך כן. אנחנו כאן כדי ללוות אתכם את כל הדרך המרגשת עד לחופה.

טבעת אירוסין מרשימה - הבחירה הנכונה לרגע המרגש

הצעת נישואין יש רק אחת (או לפחות ככה אנחנו מקווים), ולכן - חשוב שהטבעת שתככב בה תהיה הטבעת היפה ביותר, המרשימה ביותר, וחשוב לא פחות - טבעת אשר תואמת את הסגנון והטעם של בן או בת הזוג. איך בוחרים את הטבעת המושלמת? הנה טיפ מנצח, שאם תשתמשו בו - אין סיכוי שתטעו.

איך לבחור טבעת אירוסין - הטיפ הסודי

הדרך הבטוחה ביותר לדעת איך לבחור טבעת אירוסין בלתי נשכחת היא להיעזר בחברה טובה של בת הזוג. החברה הטובה יודעת בדיוק את ההעדפות של בת הזוג בתכשיטים, ותוכל אפילו לשאול אותה מה העדפה שלה בצורה עקיפה, מבלי לגלות את ההפתעה.

בחירת חומר הגלם של הטבעת

אז אחרי שבחרנו את האבן שאנחנו רוצים, חשוב לדעת גם מה יהיה חומר הגלם שממנו עשויה הטבעת. חומרי הגלם הם שונים זה מזה, ולכל אחד יש אופי משלו. הנה כמה נקודות שיעשו לכם סדר בעניינים.

טבעת זהב צהוב, ורוד או לבן

כששוקלים איך לבחור טבעת אירוסין, יש לזכור כי טבעת זהב יכולה להעניק מראה קלאסי, וינטג'י, על זמני ובלתי נשכח. כולן וכולם אוהבים זהב - זה פשוט מאוד דבר שאי אפשר לטעות איתו.

טבעת כסף או פלטיניום

כסף ופלטיניום הם חומרים בעלי מראה שונה, קר יותר, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו ומשדר אלגנטיות ואציליות. דבר זה מעניק תוצאה סופית של לוק קלאסי וחדשני כאחד, כזה שמתאים לנשים וגברים עם הרבה אופי, שאוהבים להתבלט.

אנחנו נלווה אתכם לבחירה הנכונה!

איך לבחור טבעת אירוסין היא שאלה לא קלה, שיש בה הרבה משקל. הטבעת היא דבר שכולם רואים, ואנחנו רוצים מאוד להרשים את בת הזוג והמשפחות. לכן, ג'מס אונליין כאן עבורכם, שמחים להעניק לכם עזרה וייעוץ לקראת הרגע המרגש ביותר בחייכם.

* תמונת קאבר המאמר הינה בבעלות https://unsplash.com/ והשימוש בה נעשה בהתאם לאישור האתר בתקנון "לינק

מאמרים נוספים

שיתוף:
מס' מדרגים: 2  ממוצע: 5