התאמת תכשיטים לעונות השנה

אין דבר שמשדרג את המראה החיצוני שלכם יותר מתכשיטים. זוהי הדרך הבטוחה להצליח להפוך מראה פשוט למראה אלגנטי, להוסיף טוויסט למראה שכבר חרשתם עליו או להיראות יפים בלי להתאמץ יותר מדי. אבל לא כל תכשיט מתאים לכל עונת שנה, ולכן חשוב מדי פעם לעדכן את הפריטים שלכם. אז בין אם אתם מחפשים עגילים שיתאימו למעיל החורפי או שרשרת מושלמת שתתאים לשמלה קיצית- ריכזנו לכם כמה טיפים כיצד להצליח להתאים את התכשיטים שלכם לעונות השנה המתחלפות.

קיץ

לעונת הקיץ יש כמה מאפיינים שמשפיעים על האופנה ועל כן גם על סוג התכשיטים שעונדים בה. קודם כל, מדובר בעונה חמה, ועל כן קלילות ונוחות הם דבר משמעותי. בחרו בפריטים שלא מרגישים כבדים ורציניים מדי, כגון שרשראות דקיקות, עגילים צמודים וכדומה. 
מאפיין נוסף הוא שמדובר בעונת השנה שמסמלת חופש, רוגע וכיף. על כן אפשר להתפרע עם תכשיטים צבעוניים, בעלי טקסטורות ועיצובים מיוחדים. אפשר לבחור בטבעות בולטות עם נוכחות ולשלב כמה מהן על האצבעות שלכם, או תליונים גדולים ולא שגרתיים. ואל תשכחו את משקפי השמש! גם זה יכול להיות אלמנט אופנתי לכל דבר. אפשר למצוא משקפי שמש מעוצבים, מעוטרים באבנים וכדומה. מדובר באביזר שהוא גם מסוגנן והוא גם פרקטי.

סתיו

לאחר הקיץ אנחנו מגיעים לסתיו, העונה בה העלים מתחילים לשנות את צבעם ויש המון התחלות חדשות, אם זה בעבודה, בלימודים או בחיים האישיים. לכן זוהי העונה שמסמלת גם את השינוי במראה החיצוני- צריך להחליף את תכשיטי הקיץ לתכשיטים עדכניים וסתוויים שירעננו את המראה שלכם. 
בסתיו אפשר לבחור בתכשיטים בגוונים כהים יותר, אך עדיין צבעוניים. גווני ירוק כהה, בורדו או צבעי אדמה אחרים יכולים להיות מושלמים. צבעים אלה יכולים לבוא לידי ביטוי באבנים המשובצות בתכשיטים או בעיצוב התכשיט עצמו. זה הזמן לבחור בשרשראות עבות, אולי אפילו כאלה עם מספר שכבות שונות. אפשר לבחור בטבעת בולטת אחת או
צמיד בעל נוכחות. שימו לב שזאת גם עונת מעבר, כך שלעיתים תצטרכו להיות עם יד על הדופק בנוגע למזג האוויר המשתנה, על כן חשוב שתתאימו את התכשיטים אל הבגדים השונים. זהב צהוב או זהב ורוד יכולים להתאים פה מאוד באווירה!

חורף

בין אם אתם אוהבי חורף או כאלה שסולדים ממנו ורק רוצים שהשמש תצא, אי אפשר להתעלם מכך שבחורף הסטייל שלנו משתנה לגמרי. החורף מייצר אווירה בעלת חשיבות, כובד ראש ויוקרתיות, והתכשיטים שלכם יכולים לשקף זאת. בחרו בתכשיטים אלגנטיים בעלי מרקם. אפשר לבחור בשרשראות ארוכות יותר, בעגילים בוהקים ומנצנצים עם יהלומים ועוד. כסף וזהב לבן יתאימו פה הכי טוב- הם יוכלו גם לשקף את הגשם ואת הקרירות שבחוץ. 

אביב

כשמזג האוויר מתחיל להתחמם סוף סוף, זה הזמן לשים בצד את תכשיטי החורף הכבדים ולבחור במשהו קליל ומרענן יותר. זה הזמן להחזיר את הצבעים אל התכשיטים שלכם, גוונים ירוקים, כחלחלים ופסטליים יכולים לשדרג את המראה שלכם ולהפוך אותו לקליל ואביבי יותר. מומלץ גם לבחור בעיצובים עדינים יותר בעונה זו. עגילי חישוק, צמידי טניס ותכשיטי זהב ורוד יכולים להיות נהדרים באביב.

לסיכום

לסיכום, לכל עונה יש מאפיינים משלה וניתן לשקף זאת באמצעות התכשיטים השונים שתבחרו. בעוד בעונות החמות יותר עדיף ללכת על תכשיטים קלילים וצבעוניים, בעונות הקרירות יותר תכשיטים מהודרים יעשו את העבודה. אם אתם מחפשים היכן לרכוש תכשיטים מוזמנים להיכנס אל חנות ג'מס אונליין, פלטפורמה לרכישת תכשיטים איכותיים בעיצובים נהדרים. 

 

מאמרים נוספים

שיתוף:
מס' מדרגים: 2  ממוצע: 5